söndag 12 juli 2009

Hemma igen

Jag sitter och är lite snurrig. Jag har åkt X2000 och det känns lite som när man varit på en båt en längre tid - det guppar lite en tid efter man står på fast mark igen. Hjärnan är ett märkligt ting ;)

Har mycket att planera och fixa i veckan som kommer. Bröllopsfoton som skall redigeras (spännande!), nya sessioner som skall planeras, skissa lite på nya idéer till hemsidan och val av bilder till portfolion.

Semestern har varit riktigt skön. Som vanligt regnade det hela veckan i Fjällbacka. Så är det alltid den veckan jag åker dit. Man kan liksom planera för inomhusaktiviteter efter när jag är närvarande där ;)

Skummar igenom mina mail nu och jag såg att jag blivit antagen till en ny distanskurs på Jönköpings högskola :) "Fotografi - visuell kommunikation", heter den. Det är samma team som höll i kursen i digital bildbehandling som håller i den här. Skall bli mycket skoj att gå kursen!

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online