torsdag 24 juni 2010

Foglossning i bröstkorgen!

Idag var jag hos läkaren för att få svar på varför jag har så ont över bröstet - precis över hjärtat... Det började med buller och bång två nätter efter att O föddes och har suttit i sedan dess. Jag trodde att det var träningsvärk, men tyckte att det var märkligt att det aldrig försvann.

Läkaren lyssnade på hjärta och lungor, tryckte och klämde på bröstbenet, revbenen och musklerna mellan revbenen och kunde konstatera att jag har foglossning i bröstkorgen! Hahaha! Låter ju inte klokt! Hade inte en aning om att man kunde ha foglossning där av alla ställen! Hoppas att det försvinner snart.

Under läkarbesöket satt Hugo och Oliver i vagnen (eller, Oliver låg såklart). Hugo skrattade åt mig när läkaren skulle lyssna på lungorna och bad mig ta djupa andetag. :)

Barnen var i alla fall jättesnälla och det firade vi genom att åka till stan och äta hamburgare. Vi köpte även finskor, sandaler, 2 par mjukisbyxor, jeans, t-shirt, tröja och finkeps till Hugo :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online