lördag 10 juli 2010

Ensam!

Ikväll är första gången som jag är ensam en hel kväll och halv natt med båda småkillarna. Jeroen nattade Hugo och åkte sedan iväg för att spela spel med sina polare. Just nu sover pojkarna i sina sängar, men jag vet inte vad jag gör om de vaknar innan J kommer hem. Eller om en vaknar i taget går det bra. Det jag INTE vill skall hända är att Oliver vaknar och vill ha mat, jag somnar i sängen medan jag ammar och att Hugo sedan vaknar och traskar in och lägger sig på Oliver...

Eller att Hugo vaknar med ett vrål, väcker Oliver och att båda vrålar samtidigt. Det är jobbigt... Men jag har funderat ut en nödlösning. Om inget annat funkar sätter jag Hugo framför en film och sedan går jag omkring och bär på bebisen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online