fredag 2 juli 2010

Nöjd och glad

De oroliga kvällarna har varit som bortblåsta nu i en vecka! Vid 19-tiden varje kväll går jag och väntar på att Oliver skall börja skrika och orma sig, men det enda skriket som kommer är mer ett jag-vill-ha-mat-nu-genast-mamma-gnäll. Så skönt!!! Hoppas att det håller i sig.

Jag har låtit bli mjölkprodukter den här veckan igen och skall fortsätta en vecka till innan jag provar att äta en youghurt eller liknande igen.

Minifomen har vi slutat med utan bekymmer. Sempers magdroppar får han fortfarande, när jag kommer ihåg att ge honom. Ungefär varannan dag.

Oliver är mycket nöjd med att ligga på sin filt eller sitta i baby-sittern också. En sådan skillnad mot vår stora pojke!!! Tack och lov att jag slipper gå och bära hela dagarna den här gången!!!

1 kommentar:

  1. Vad skööönt för hela familjen att Oliver är nöjd och glad! :-)
    Lite sparsamt med bilder på pojkarna tycker mommo! ;-). Fast nu åker mommo på en veckas semester i Kroatien. Vi hörs! Kram så länge!

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online