torsdag 22 juli 2010

Solstrålar

Vilken sommar vi har! Idag var första gången sedan Hugo tog sommarlov från dagis som jag fick sätta på regnskyddet på vagnen. Tänk att det hade lika gärna kunna vara regn varje dag som det är vissa somrar... Jag känner mig mycket hellre låst till hem och trädgård på grund av värme och sol än på grund av regn! Lill-Oliver kan man alltid stoppa undan i någon skugga, men att amma i regn är värre det...

Både Hugo och Oliver är riktiga solstrålar. Hugo är glad nästan jämnt och Oliver skrattar med öppen mun så fort man tittar på honom. Flest leenden är det nog fortfarande Hugo som får :D Det tycker jag är urgulligt! Hugo har suttit med Oliver i knät två dagar i rad nu och han är så söt som storebror! De sitter på soffan (jag håller upp Olivers huvud med handen) och barnprogrammet står på. Då och då pussar Hugo Oliver på pannan, precis som vi brukar göra med Hugo när han sitter i knät på oss :)

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online