fredag 9 juli 2010

Mjölkallergi?


Oliver, 1 dag gammal

Jag har ätit mjölk två dagar den här veckan. Dessa dagar var Oliver orolig och sov i princip ingenting dagtid. Igår skippade jag mjölkprodukter. 30 timmar efter att jag ätit min sista Risifrutti och därefter undvikt mjölk så blev O lugn och somnade. Han sov 2-3 timmar.

Kvällarna har varit oroliga och jag har gått och burit på Oliver medan han skrikit sig till sömns. Igår hände docj något fantastiskt! Jag kunde lägga ner O vid 20-tiden på hans filt och där låg han och skrattade och pratade med mig i drygt en timme. Därefter ammade jag honom varvid han somnade. När jag lade ner honom i spjälsängen sov han lugnt vidare. Sötnos!

Önskar att jag visste om han är känslig mot komjölk eller inte! Men det verkar ju vara så att han är det. Allergicentrum testar inte förrän vid 6 månader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online