fredag 30 juli 2010

Förberedelser...

Vet inte hur det kommer att bli med bloggandet här framöver. Jag har mycket förberedelser att göra inför våren för att starten av mitt företag skall gå smidigt och jag skall komma igång ordentligt med en gång. Och med tanke på att jag maximalt får en timme över per dag/kväll då jag kan lägga ner en sovande Oliver utan att ha en massa andra måsten, så blir det nog så att jag får ägna min tid åt planering och förberedelser i första hand.

Jag har många idéer och tankar på hur mitt företag skall fungera och se ut. Allt måste bara på plats! Ny hemsida och ny blogg skall startas upp, gamla bilder skall rensas, sorteras och taggas ordentligt och sparas på mina nya hårddiskar, portfoliobilder skall väljas ut och nya skall tas, kurser skall kollas upp, kostnader för material skall kollas, en del utrustning skall köpas in, budget skall göras osv osv osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online