torsdag 26 augusti 2010

Dags att packa!

Phu! Klockan är snart natten och jag har inte börjat packa inför morgondagens resa till Västkusten. Vi skall hälsa på en kär vän med familj över helgen. Tanken är att jag skall fota dem allihopa nere vid havet, så håll tummarna för uppehållsväder!!! Sedan åker jag och småpojkarna vidare till mormor, medan gubben åker hem igen för att jobba.

Fast ärligt talat, vem tror ni kommer vara mest trött efter nästa vecka???!!!??? Pfff, Jeroen kommer ha rena rama semestern. Jag har redan nu ångest över hur jag skall få till Olivers och Hugos sovstunder de dagar jag är själv med dem (de sover i skift, först Oliver på morgonen, Oliver igen på förmiddagen, Hugo efter lunch och Oliver på eftermiddagen). Och hur skall nattningen av dem båda gå till????...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online