tisdag 3 augusti 2010

Första riktiga nattningen!

För första gången har jag lyckats natta Oliver i sängen. Han brukar somna i famnen nere i vardagsrummet under gnäll, skrik eller gråt. Ikväll somnade han dock när jag ammade, vaknade av att storebror busade in och pussade oss godnatt. Sedan somnade Oliver om och ligger nu kvar och sover i sängen! Wow! Tack vare det har jag hunnit fixa lite med bilderna på Oliver. Skall lägga upp dem så småningom!

PS Igår fick jag en konstig craving. Jag råkade se att det låg Billys panpizza i frysen på morgonen och kunde inte få detta flottmonster ur hjärnan under förmiddagen. Därför bestämde jag mig för att det var ett bra tillfälle att återigen testa om Oliver tål mjölkprodukter. Så jag goffade Billys till lunch. Det var faktiskt ganska gott! :o Och än så länge har Oliver inte haft ont i magen vad jag vet. Kanske lite lös i magen eftersom pruttarna inte är helt torra. Får se om han är glad imorgon också. Då kan jag nog börja smyga in mjölkprodukter i min kost igen. :) DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online