tisdag 10 augusti 2010

Oliver skrek :(

Igår kväll var det hemskt! Oliver visade att han var trött genom att som vanligt gnälla och gnäka. Han har ALDRIG skrikit på det panikartade sättet som Hugo gjorde när han skulle somna. Men igår var det något som var fel! Han skrek och skrek och skrek och försökte titta på mig för att be om hjälp såg det ut som. Vet inte hur länge det höll på, kanske en timme. Sedan somnade han av utmattning.

Fy! Jag slungades genast känslomässigt tillbaka till Hugos första 8 månader. Hugo skrek sådär i princip varje gång han skulle somna. Värst var det på kvällarna. Jag fick bära, vyssja, trösta och bita mig i tungan för att inte säga fula ord. Inte undra på att jag mådde dåligt!

Tack och lov var det bara det vanliga smågnället när Oliver skulle somna idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online