måndag 16 augusti 2010

Mer lycka!

Mina söta pojkar!

Vi satt vid matbordet och åt middag. Oliver låg på en filt på golvet bredvid. Inom en och samma minut hände två saker som värmde mitt hjärta och gjorde mig lycklig. Först tittar jag ner på Oliver och ser att han vänt sig från rygg till mage (andra gången det händer, första gången var flera veckor sedan). Där låg han och pustade eftersom han fortfarande inte riktigt kan lyfta huvudet. Några sekunder senare säger Hugo: "Gott! Det är alltid gott här. Vid middagsbordet." Var får han allt ifrån? :)

1 kommentar:

  1. Saknar dom redan, era söta fina pojkar.... Saknar de spontana kramarna från Hugo och när han tar mig i handen och säger: "Kom mormor"! :-) Oliver var ju nära att vända sig i förrgår när jag videofilmade honom. Roligt att se hur han drog upp benen och sedan rullade på sidan :-).

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online