tisdag 24 augusti 2010

Första dagen på dagis!

Idag var det första dagen på dagis för Hugo efter semestern. Oj, vad han tyckte att det var kul! Redan innan vi kom in stod lilla L i fönstret och skrek: "Hugo kommer! Hugo! Det är Hugo!" *kärlek*

Jag pratade med fröken P innan jag sade hej då till Hugo, men fick inte prata länge förrän Hugo drog i P's hand och sa: "Kom!". Han ville gå in och leka. :)

När jag kom och hämtade Hugo så strålade hans ögon av lycka. Han hade haft roligt, det kan jag lova! :D

Imorgon skall jag träffa söta Evelina. Vi skall fika och om vädret tillåter så skall vi passa på att fota lite också. Så går det när en modell och en fotograf träffas. Man kan liksom inte låta bli att skapa bilder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online