lördag 25 september 2010

Bildbomb

Jag har varit snål med bilder i bloggen! Det beror mest på att jag har ont om tid. Jag hinner liksom inte ladda upp bilder från lilla kompaktkameran och sedan välja ut vilka bilder jag skall publicera. Dygnet har för få timmar. Men nu har jag fört över bilder från kompakten och här kommer några bilder på vad vi sysslat med i sommar.


Målning av hallen på övervåningen. Svårt att se hur högt upp jag var och hur ranglig vår hemmagjorda ställning var, men läskigt var det!






När jag slet med målning satt de här tre och tittade på TV ;)


Hu, läskigt lik sin pappa!



Hugo leker kurragömma med pappa. Smart gömställe för pappa hittade inte Hugo förrän han började fnittra hysteriskt...



Oliver hjälper mig att studera manualen till nya kameran... Han var VÄLDIGT intresserad av manualen. Måste bli ett fantastiskt smart barn det där :p Och min assistent när han orkar hålla reflexskärmar o dyl.







Första gången Oliver smakar på morot:



Hugo leker med sin tågbana varje dag! Här har vi byggt en specialdesignad uppförsbacke.




Hugo börjar gilla att vara framför kameran igen och kan verkligen agera! Han ville ha en sur bild:


Men sedan ville han såklart visa att han bara skojade och jag fick ta en glad bild också. Min modell!



Från Kolmården: Alla bilder följde inte med i överföringen, så nu skall jag gå ner och fixa de sista bilderna innan jag raderar minneskortet på kameran :) Hur stor är en Kondor?



Sälarna var en favorit. De tittade hela tiden upp ur vattnet och flörtade med de som stod och tittade på dem :) Kanske ville de ha fisk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online