fredag 24 september 2010

Kanonservice

Idag var jag inne på Gallerix för att hämta ut våra vackert inramade bilder på Olivers fötter och händer. Jag är supernöjd! Vi har valt en svart ram och en bred svart passepartout med vit kärna. Så snyggt! Nu skall vi bara bestämma oss för om vi skall ha bilderna i sovrummet som vi tänkte från början, eller om de skall sitta nere i vardagsrummet... Så snart vi fått upp dem skall jag ta en bild och visa här i bloggen :)

När jag ändå var på Gallerix så frågade jag om de säljer de största Mirandanallarna. Det var en kille som hjälpte mig och han var verkligen serviceinriktad!!! Han sa att de inte hade den i affären, men han ringde både till butiken i centrum (som inte heller hade den i butik) och till deras leverantör för att se om det gick att beställa en "Miranda nude" som den tydligen kallas eftersom den inte har några kläder. Han fixade så att leverantören skulle skicka en bild via mail och sedan mailade han bilden till mig. :) Allt detta på nolltid.

Snacka om bra service! Går inte ens att jämföra med butiken på Tradera som varken har svarat på mail eller telefon på flera dagar. Idag fick jag dock ett mail från dem, så på tisdag skickar jag dit mamma för att titta på deras nalle. Hoppas nu att de har kvar nallen och att det är samma nalle som på bilden i Tradera-annonsen. Jag litar inte ett dugg på dem efter att ha hittat alltfler negativa kommentarer om just denna butik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online