lördag 25 september 2010

Min allra bästa vän!

Ikväll smälte mitt hjärta totalt. Kvällarna här hemma brukar inte riktigt bli optimala för familjemys. Oliver brukar bli trött och hungrig mitt i kvällsmaten, så jag får gå upp och natta honom medan pappa och Hugo äter färdigt. Men idag somnade Oliver kl 17 i babybjörn och fortsatte att sova när jag lade ner honom i sängen. Han sover fortfarande, med 2 matningsuppehåll.

Med andra ord kunde jag sitta i lugn och ro och äta ikväll. När det var dags för Hugo att säga god natt kröp han upp i min famn i bara blöjan. Han gav mig en riktigt stor, varm och mysig kram och sa "Du är min allra bästa vän!" Nästan så att man får en glädjetår i ögat. Mysigaste, mysigaste Hugo. Jag älskar dig gullunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online