lördag 18 september 2010

Trött mamma!

Phu! Hela den här veckan har varit riktigt jobbig. Oliver har varit sjuk och skrikit mycket mycket. Svårt att sova, både på dagar och nätter. Inatt var han så ledsen och höll på att krysta hela tiden, så jag var på vippen att väcka Jeroen för att fråga om vi skulle ringa sjukvårdsupplysningen, men jag tänkte att "om han somnar inom en timme och sedan sover så kan vi vänta till imorgon bitti och se om han fortfarande är upprörd". 10 min senare sov han i mina armar och jag kunde utan problem lägga ner honom på sängen. Skönt!

Dagen har varit lite jobbig för honom, men han har även haft glada stunder. Och han har gjort nr 2 i blöjan, så det är i alla fall inte stopp där vilket är skönt att veta.

Men vet ni! Jag skall inte klaga!!! Olivers värsta nätter är som Hugos bästa nätter. Jag påminner mig själv om det när det börjar kännas jobbigt. Då blir jag genast lite lugnare, pussar O på kinden, tröstar och njuter av att få vara nära, nära när Oliver lugnar ner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online