måndag 27 september 2010

Jobbig natt

Inatt var ingen kul natt. Hela kvällen och natten har han rullat över på mage i sömnen och sedan befunnit sig i limbo mellan sömn och vakenhet vilket innebär gnäll, gnäll, gnäll och störtgråt när jag försökte amma eller vyssja honom till sömns. Förhoppningsvis ett utvecklingssprång han befinner sig i...

Precis när jag skulle krypa ner under täcket så vaknade Oliver och var pigg och glad. Jag brydde mig inte om att söva om honom då, utan jag plockade upp honom och lade honom på bordet bredvid J's dator. Mycket kul var det! (Oroa er inte, jag har full koll på Oliver trots att han ligger precis vid kanten på bordet.)

2 kommentarer:

  1. Sv: Det är otroligt mysigt med babysim, vi får tyvärr hoppa morgondagens babysim då Tove är förkyld.

    Ni går inte på Babycafét i Tannerfors Kyrka på tisdagsförmiddagarna?

    SvaraRadera
  2. Okej. :) Brukar ni gå på nåt under veckorna då?

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online