torsdag 23 september 2010

För bra för att vara sant?

Jag har letat efter en stor (90 cm) Mirandanalle (Tatty Teddy, Me to you-nalle brukar de också kallas) i flera månader. För några dagar sedan vann jag budgivningen på ett objekt på Tradera. Detta objekt finns att hämta i Vänersborg.

Häromkvällen gick jag in på Tradera igen och sökte efter Mirandanallar. Vips! Där fanns en. Till fast pris. I Vänersborg! Jag klickade hem den med en gång. Tyvärr har jag inte hört något från säljaren än, de skriver att de alltid hör av sig inom 24 timmar. Jag har efter lite eftersökningar på nätet sett att det vid ett par tillfällen varit så att denna säljaren inte haft den varan som de lagt ut på Tradera. Surt om det är så i det här fallet. Mitt hjärta rusade i 180 av lycka när jag hittade den. Den är PRECIS så som jag vill ha den.

Skall ringa säljaren idag och hoppas att de svarar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online