onsdag 2 december 2009

Beställning lagd!

Ikväll har jag lagt en beställning på bilder som skall bli till julklappar. Hittills har mina kunder beställt 22 bilder för redigering från barnfotograferingarna i slutet av november. Och fler kommer det att bli. Jättekul! Som tur är skall inte alla bilder bli julkort och julklappar, så lite andrum kan jag kosta på mig emellanåt ;)

Nu är det dock läggdags, och jag hoppas på att få vakna upp någorlunda pigg så att jag kan gå till jobbet utan att få hjärtklappningar. Kanske tar jag bussen till jobbet? Känns otroligt fånigt eftersom det inte är långt bort, men med tanke på hur jag kände mig efter promenaden imorse så är det förmodligen en god idé. Hjärtklappning är det värsta jag vet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online