måndag 14 december 2009

Borta bra, men hemma bäst!


Thijs och Hugo i augusti 2009
foto: jag


Nu är vi äntligen hemma från Holland igen. Det har varit en bra helg. Lördagen med släktlunch var supertrevlig. Hugo somnade i vagnen på väg dit och var superblyg när han vaknade i folkvimlet. Men han kom igång sedan när några i sällskapet droppat av.

Tyvärr blev jag väldigt dålig i magen på söndagen och låg nog mest och tyckte synd om mig själv i soffan... :( Men vi fick besök av Eddy, Saskia och Thijs på eftermiddagen. Hugo och Thijs hittade varandra och lekte jättebra med varandra. Det var jättekul att se och korta stunder glömde jag bort hur illa jag mådde.

Flyget gick hur bra som helst, både dit och hem. Jag tror att Hugo kommer att berätta på dagis imorgon att han har flugit :) Hoppas att de förstår hans teckenspråk bara... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online