onsdag 16 december 2009

En orosdag

Jag har jobbat hemma idag med att sammanställa vad jag gjort under hösten. Vi skall ha möte imorgon bitti. Jag känner lite panik, för allt har gått så otroligt långsamt med labbandet. Dessutom har jag bara jobbat 80% och varit sjuk en del. Men, men. Lite resultat finns det ju i alla fall.

Hela dagen har jag suttit och oroat mig för Hugo och hans mage. Och för julen, hur skall vi göra med julen. Planen är ju att fira hos min bror. Vi blir 15 personer, varav 7 st är barn, och det skulle Hugo tycka var jättekul. Men samtidigt är det ju en risk med mjölk om han nu har blivit superkänslig igen... Visst kommer det att bjudas på mjölkfri mat, men....

Nu skall jag strax gå och hämta Hugo och jag är väldigt nyfiken på hur hans mage mått idag. För att muntra upp mig själv lite lägger jag upp en nyredigerad bild på ett litet charmtroll som jag fotade i slutet av november:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online