söndag 6 december 2009

Uppdaterad önskelista, december

Nu börjar det närma sig jul och jag har faktiskt redan inhandlat en hel del julklappar :) Det finns ett par saker kvar som jag skall köpa med det får jag ta någon kväll i veckan. Idag skall vi i alla fall storhandla på Ica Maxi och när vi ändå är i Tornby så tänkte vi köpa ett barnbord med stolar till Hugo så att han kan sitta och rita, pärla, spela musik eller läsa "på sin egen nivå" när han vill.

Hugo har börjat visa intresse för många nya saker nu och det är jättespännande! Allra roligast är det förstås att göra samma saker som pappa och mamma :)

Jag har uppdaterat önskelistan igen. Den fungerar som tips och inspiration till de som inte har en aning om vad de skall köpa till en 2-åring ;) Men den är också en kom-ihåg-lista för mig och Jeroen. Efter jul kommer ju snart en födelsedag också och jag brukar vara helt nollställd på vad jag skall köpa för presenter efter jul. Men nästa år kan jag bara gå in på bloggen och kika på listan :D Himla smart! :p

HUGO ÖNSKAR SIG:
- Duplo "Big city zoo", 125 delar, #5635, 799 kr på Toys R Us
- Riktiga tallrikar för barn
- Leksaksgräsklippare
- Pussel från 2-3 år
- Kritor
- Fingerfärg och passande papper
- Böcker om tåg
- Tåg av alla de slag, men skall det vara påbyggnadsset så skall det vara Brio tåg
- Prenumeration på Bamse
- Katter gillar han nu...

HUGO KÄNNER IGEN OCH TYCKER OM FÖLJANDE FIGURER:
Bamse
Postis Per
Tåget Thomas
Nalle Phu
Bilar
Katten Findus
Pingu
Nicke Nyfiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online