torsdag 3 september 2009

Stress

Lite för mycket att göra för att hinna blogga ordentligt...

Håller på att rota fram kläder, skor, smycken o dyl som jag skall ha med mig till Mathildas disputation imorgon. Skulle egentligen ha fikat med Louise och Amanda, men jag känner mig inte bra så det får bli en annan gång. Disputationsfesten vill jag dock för allt i världen inte missa. Då krävs hög feber och/eller kräksjukan för att hålla mig hemma.

Åker kl 8 imorgon bitti och kommer hem sen eftermiddag på lördag. Så länge har grabbarna aldrig fått klara sig utan mig. Hoppas att de klarar det bra. Hehehe. Jag vet att de skall ha en härlig grabbkväll imorgon med film, hamburgare och pommes frites :D Lite avis blir man, men jag kommer inte ha det så dåligt jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online