tisdag 8 september 2009

UFO utanför Vänersborg

Skummade igenom rubrikerna på aftonbladet.se idag och fick se att ett plan varit nära att krocka med två oidentifierade flygande saker. UFO's! Genast dök minnen upp från när jag var 14-15 år och satt i bilen på väg hem till vårt hus på Vänersnäs (ca 2 mil utanför Vänersborg). Jag satt och tittade ut i mörkret genom bilrutan efter att ha varit i stallet och ridit. Plötsligt ser jag en stor rund sak som jag genast identifierade som ett rymdskepp på marken alldeles intill skogskanten. Jag ville säga till pappa: Titta! Ett UFO! Men något höll tillbaka orden och istället vred jag huvudet och tittade rakt fram på vägen istället. Jag vågade inte vända mig om och titta igen. Detta hände åtminstone två gånger på exakt samma ställe vid olika tillfällen.

Kanske mina gamla vänner som varit ute och flugit igen??? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online