torsdag 24 september 2009

Tiden rinner iväg

Ojojojoj, vad jag är dålig på att blogga nu. Jag varken hinner eller har någon lust till det. Dagarna bara rullar på.

I helgen var vi hos MO-MO och hälsade på. Jag försökte få så mycket ensamtid som möjligt och skickade ut Hugo med sin älskade mormor på upptåg. :) Bland annat gick de över till kusin Klara och kusin Alva och matade och klappade Klaras kaniner. Hugo fick prova på att hoppa på studsmattan också.

Resan gick suveränt bra. Hugo är så snäll och duktig! Resan hem tog totalt drygt 6 timmar, men det var bara under 5 min som han gnällde och det var för att han var lite övertrött och försökte hitta på anledningar till att slippa sova. Jag hade medvetet hållt honom vaken på bussen mellan Uddevalla och Göteborg för att han sedan skulle få sova 2½ timme ostört på tåget sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online