onsdag 27 oktober 2010

Finaste presenten


Oliver, 5 månader 20 dagar
foto: jag
Kan man få en finare present på sin födelsedag än lyckade bilder på sin familj?!?!?! Oliver skötte sig exemplariskt i studion som ni ser! Jeroen likaså. Och på dagis sa de att det blev fina bilder på Hugo också (tyvärr får jag inte se dem förrän om en vecka eller två).
Åh, vad jag älskar den här bilden på Oliver redan! Tänk att jag snart skall få ha det som jobb att fånga andra familjers ögonstenar på bild! Lycka! Jag längtar!
Tack för alla gratulationer som trillat in på Facebook, mail, sms och telefon! Jag är en lycklig människa idag!!! :D

2 kommentarer:

  1. Guuud va söööt minimannen är! Jättefin bild! Pussar och kramar från mommo

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! ungen är förtrålande och bilder fantastiska.
    Det var fint bakgrund tilll Lisas fina cupcake

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online