tisdag 26 oktober 2010

Sjukgymnast

Idag ringde vår BVC-sköterska. Hon hade kollat upp lite ditt och datt som jag hade frågor om när vi var på Olivers 5-månaderskontroll. Bland annat angående min foglossning i bröstkorgen och i fötterna. Imorgon skall jag försöka hinna med att ringa en sjukgymnast som jag fick telefonnummer till. Hoppas att hon har något vettigt att säga så att jag kan komma igång med lite träning! Vill ju helst börja jogga lite smått nu, men jag vågar inte ifall fötterna blir värre...

Just nu har jag dock roligare saker att tänka på. Skall kolla igenom lite babybilder för inspiration. Olivers ögoninfektion verkar nämligen vara över, så jag bokade en tid i studion imorgon förmiddag :) Min största kille skall också fotas för jobbet. Min mellersta kille blir också fotad imorgon, men på dagis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online