måndag 11 oktober 2010

Mission accomplished



Den här bilden på Moa gillar jag väldigt mycket, inte bara pga den busiga min som Moa har, utan även för att den beskriver så bra vad min uppgift för den här fotosessionen var. Jag skulle ta porträttbilder på Moa, gärna några bilder tillsammans med brorsan Isak och kanske någon bild på hela familjen. Men fokus skulle vara på Moa. Och - ja, här är Moa i fokus och storebror får vara med på ett hörn ;)

Det bästa är att den kom till helt spontant. Jag ställde ut en stol mitt i studion medan barnen sprang omkring och lekte med ballonger och leksaker. Plötsligt sätter sig Moa på stolen samtidigt som Isak sitter i bakgrunden och leker. Pang! I nästa sekund var de i rörelse igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online