torsdag 21 oktober 2010

Håll igång

Ingen rast igen ro, Oliver ser minsann till att hålla mig sysselsatt :) När jag lägger honom på golvet så rullar han raskt över på mage för att 5 sekunder senare gråta för att han inte vill ligga på magen. Jag vänder honom, han rullar runt, gråter osv.

När jag sitter med honom i knät och han leker med en leksak "tappar" han den gärna på golvet för att se vart den tar vägen och om han kan nå den där han sitter...

När jag duschar är Oliver nöjd så länge jag leker tittut med honom.

Älskade Oliver!!! :D

Jaja, det är bara bra. Som plåster på såren har jag nämligen gått ner 1 kg senaste veckan och det är ju alltid välkommet nu när gravidkilona inte trillar av av sig själva ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online