fredag 15 oktober 2010

Förberedelser klara!

Det är hög tid att krypa ner under täcket! Jag har förberett inför fotograferingarna imorgon. Rekvisita är framplockad, kamerabatteriet på laddning, minneskorten tömda! Så nu är jag redo för de små sötingarna imorgon! :)

Nästa helg kommer förresten mommo hit och då tänkte vi passa på att fota Oliver och Hugo i studion. Jag måste ha någon extra vuxen med mig, för jag klarar mig inte själv och Jeroen är "för nära" - honom blir jag bara irriterad på när han inte kan läsa mina tankar... :o Hahaha! Jaja, jag erkände det i alla fall. Så mommo får vara assistent inne i studion, medan Jeroen underhåller barnet som inte fotas ute i ateljén.

Mommo tar även med sig två nya rekvisita som jag ropat in på Tradera och som hon hämtat åt mig :) Mycket spännande att få se sakerna i verkliga livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online