söndag 3 oktober 2010

Oliver kan själv

Idag kom det!

På väg till Simsalabim ringde jag sjukvårdsupplysningen för att fråga hur jag skulle göra med Olivers mage. Efter många hmmm och "oj, jag får inte ge några råd när det gäller så små bebisar med förstoppning" ringde sköterskan vidare till en barnsköterska och återkom sedan med rådet att köpa resulax (lavemang).

Efter Simsalabim skickade jag iväg J för att köpa resulaxen. 2 minuter innan han kom hem igen hade Oliver fixat det där själv. Så himla typiskt honom! Mr Jag Kan Själv. Kommer ni ihåg i slutet på graviditeten när jag var inne för 2 vändningsförsök och 1 kontroll av läge hos bm??? Varje gång hade han vänt tillbaka sig i rätt läge igen. Den där inställningen har han fortsatt att ha även utanför mammas mage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online