onsdag 21 oktober 2009

Artikelläsardag

I eftermiddag skall jag ha möte med herr professorerna om den där artikeln som legat i byrålådan i drygt 2½ år. Satt hela dagen igår och läste igenom den och nu på morgonen har jag letat upp och skrivit ut artiklar som kommit ut inom ämnet de senaste 3 åren. Skall sätta mig och läsa nu. Behövde bara vila ögonen lite och skriva det här ;) Har svårt att uttrycka mig på svenska redan efter att ha läst engelska i ett dygn. Det poppar upp engelska fraser hela tiden och jag kommer inte på vad det heter på svenska.... Typ som det här: "Jag undrar om jag kan skylla "the lack of my ability to focus" på att jag är gravid?" Det kommer förmodligen att bli mycket svengelska när jag pratar de närmsta dagarna. Även det får jag väl skylla på graviditeten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online