torsdag 29 oktober 2009

Hugos önskelista

Julen närmar sig och jag gillar att vara ute i god tid med julklapparna. Så härmed efterlyser jag önskelistor från kusiner och andra :)


Hugos önskelista är påbörjad och ser ut så här. Den kommer säkert att uppdateras efter hand.


HUGO ÖNSKAR SIG:
- Duplo "Big city zoo", 125 delar, #5635, 999 kr
- Leksaksspis från Micki (den klassiska röda)
- Riktiga bestick för barn
- Ett barnbord och barnstol där han kan sitta och rita (måste vara stabilt, de på IKEA är vi inte nöjda med då vi tycker att stolarna verkar lätta att välta bakåt...)
- Leksaksgräsklippare (synd att han inte fyller år på våren istället....)
- Pussel från 2-3 år
- Kritor
- Fingerfärg och passande papper
- Böcker om tåg
- Tåg av alla de slag, men skall det vara påbyggnadsset så skall det vara Brio tåg
- Katter gillar han nu...

Jag kommer nog att köpa en bebisdocka till Hugo så att han har en egen bebis att leka med när riktiga bebis kommer. Kanske kommer önskningar på tillbehör när jag bestämt mig för vad det blir för docka... :)

Kläder har han i massor i strl 86/92. Han är i tillväxtfas just nu, men jag vet inte om han stannar innan han drar nästa storlek så jag vågar inte önska några kläder... Förutom de som vi redan önskat av mormor ;)

3 kommentarer:

  1. Gräsklippare: Helst en som går på bensin, dom där elgrässklippare är inget att ha, säger pappa.

    SvaraRadera
  2. Okej då vet man Vad Hugo önskar sig! Men vad önskar du dig då ?
    Har redan skrivit min önskelista..
    Ha Det Bra! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Klara!
    Du får skicka din önskelista till mig :) På mail går bra.

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online