onsdag 7 oktober 2009

Hugo sjuk

Stackars Hugo har över 39 graders feber, snuva och lös mage. Han är mycket trött och har ingen aptit what so ever. För att få i honom någonting överhuvudtaget idag så satte jag Jeroen på att baka kladdkaka medan vi satt och slötittade på Tyra Banks show :)
Efter tre bitar (!) kladdkaka och en dos Panodil så var Hugo pigg en stund. Jag passade på att gå till jobbet och byta en buffert. När jag kom hem var Hugo febrig igen och ville absolut inte ha något att äta.
Jag tror att jag blivit smittad av Hugo för toaletten fick ett akutbesök av mig när jag kom hem. Sitter och fryser nu... Skall värma mig med en varm kopp sparrissoppa som min köksslav fixar åt mig i skrivande stund. Skönt att bli bortskämd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online