måndag 12 oktober 2009

Mer jobb!

Idag fick jag beskedet att jag får jobba på labbet året ut! Jippie! Känns kanon! Projektet känns jättekul och spännande och jag vill absolut inte lämna det innan det är "klart". Och med det menar jag innan vi har material för att publicera en vetenskaplig artikel. För "klar" blir man aldrig med forskning. Det väcks hela tiden nya frågor och funderingar under tiden man håller på.

Härligt med en hyfsad inkomst ett tag till. Däremot är det lite surt att jag inte hinner fota... Med Hugo som snart är 2 år så är det lite som att ha ett extra heltidsjobb hemma just nu. Och att lägga på plåtningar och kvällar med redigering på det - nej, då brakar nog både jag och hemmet ihop tyvärr.

En studiofotografering skall jag i alla fall hinna med innan jul. Det blir några barnfotograferingar som det ser ut nu. Jättekul! Ser verkligen fram emot denna dag!

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online