fredag 27 november 2009

Besviken

Minns ni att jag beställde den här snyggingen?:

Den var supersnygg och satt riktigt skönt. Men tyvärr så nopprade sig hela tröjan i första tvätten (jag hade inte ens hunnit använda den en gång). Efter att ha skickat bilder på tröjan efter tvätt så har leverantören gått med på att skicka en ny tröja till mig om jag vill det. Men jag vet inte... Har en tröja nopprat sig så känns det som att nästa också kommer att noppra sig?


Känns inte helt OK med tanke på att just den här tröjan kostade 600 kr. Lilla Mirakel som jag beställde ifrån har dock varit mer än hjälpsamma, så inget ont om dem!
Annars är jag supernöjd med alla mina kläder som jag köpt från MamaLicious. Allt håller bra kvalitet och passform är väl genomtänkt.
MamaLicious har för övrigt stora storlekar överlag, om det är någon som funderar på att beställa kläder från dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online