lördag 14 november 2009

"Freja" förföljer oss!

Ni som känner mig och min familj vet att vi kallade magen för "Freja" i slutet av förra graviditeten. Beräknad förlossning var 8 januari, med bebbe (alltså Hugo) tittade inte ut förrän den 23 januari - PÅ FREJAS NAMNSDAG! Vi är fortfarande inne på att välja Freja som namn om det blir en tjej den här gången. Och ännu mer övertygad om att Freja är ett namn som passar oss blev jag idag när jag öppnade mitt paket med stryka-på-namn-etiketter för Hugos dagiskläder. Med bland alla 200 etiketter fanns nämligen 2 felskick. Freja stod det på de etiketterna!!!!

(Dessutom gick jag på vattengympa för gravida på "Frejas barnmorskemottagning" förra graviditeten och har tänkt att försöka göra det den här gången också...)

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online