söndag 29 november 2009

Full rulle


Bild från min jultemafotografering förra julen.

Det har varit en hektisk helg. Igår plåtade jag 5 barn i studion. En del kommer att bli julbilder och en del vanliga porträtt. Jag har lagt upp webgallerier till alla kunder och väntar med spänning på deras beställningar ;)

Vi passade på att fota Hugo också. Vi ville ha bilder till julkorten och vi fick en ganska charmig bild trots att Hugo (som vanligt) inte var på humör att sitta still framför kameran. Bilden är redigerad och väntar på att skickas iväg för tryck. Jag vill inte visa bilden på bloggen än eftersom några av dem som skall få julkortet läser bloggen...

När jag var klar i studion så kom Jeroen och Hugo och plockade upp mig och så åkte vi vidare direkt till Klaras 3-årskalas. Mycket trevligt måste jag säga.

Idag har det varit enbart hemmaarbete med redigering, städning och adventspyntning. Hela familjen har pysslat med pärlor och julgranspynt med första adventsljuset tänt. Hugo har varit i extas över ljus, tomtar och julstjärnor. Tänk om man kunde bli lika förtjust över de enkla sakerna som ett barn kan bli!!! Vad underbart det skulle vara! (Jag är iofs ganska barnsligt förtjust i t ex julen med allt vad den innebär, men jag tjuter inte högt av glädje över att se en ny julstjärna i en grannes fönster - hehehe.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online