torsdag 26 november 2009

Cowboy


För 2 veckor sedan var Hugo på maskeradkalas. Det var kompisen Albin som fyllde 4 år. Hugo var utklädd till cowboy. Det lustiga var att han VÄGRADE att ta på sig väst, hatt och hölster ända tills det blev dags att åka iväg till kalaset. Jag provade i 2 dagar innan att sätta på honom sakerna för att se om det passade, men det gick Hugo INTE med på. Men så när vi skulle iväg så satte jag på honom skjortan och innan jag hann knäppa den så pekade Hugo på västen och sa bestämt "Den!", vilket betydde att han ville ha den på sig också. Klok kille! Man skall ju inte klä ut sig om det inte är maskerad...


På lördag är det dags för kalas igen. Det är ingen maskerad, men det är nästan lika svårt att välja kläder ändå ;) Både till mig och till lillpysen. Jeroen litar jag på att han klarar av att välja något bra själv. Hahaha!

4 kommentarer:

  1. Stilig cowboy! Men vem är "elakingen" som siktar på på Hugo i bakgrunden? Kan väl inte vara pappa...hihihi...

    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  2. Jodå, visst är det pappa som är elaking. Bildbevis!

    SvaraRadera
  3. Gud va söt hugo är <33 :)

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online