torsdag 26 november 2009

Omlottbodies

Jag har inte ens gått halva tiden på min graviditet, men jag går redan och kikar i lådan med de minsta bebiskläderna som vi har kvar från Hugo. Jag gav bort väldigt mycket kläder i strl 50-74 efter att Hugo vuxit ur dem, men jag behöll våra absoluta favoriter. Och jag måste säga att i de minsta storlekarna regerar omlottbodies och sparkdräkter med fot! Inget snack om saken.

Igår var jag och shoppade lite allmänt och det gick inte att låta bli; med diverse bonuscheckar, julerbjudanden och annat så kunde jag införskaffa 2 omlottbodies, två byxor och en sparkdräkt för endast 7 kr :) Det är förvisso alldeles för tidigt att köpa bebiskläder än, men det gick inte att låta bli! Så billigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online