tisdag 2 november 2010

Barnen önskar

Jag frågade Hugo häromdagen vad han trodde att Oliver önskade sig i julklapp. "En boll!" blev hans självklara svar. "Vad önskar du dig då?" frågade jag. "Eh, ehm, ehm, Blixten å Bäjjan (Bärgarn) å å å å Sally också menar jag." Hahaha! Sötnos där! Vi var hos kompis Joel i helgen och överräckte ett par försenade födelsedagspresenter, bland annat en Duplo Blixten. Hugo vill ha en likadan :D

Lite senare kom vi in på julklappar igen och tomten och Hugo berättade allt han önskade sig. Glömsk som jag är så frågade jag igen vad han trodde att Oliver önskade sig. "Det sa jag ju där framme, mamma. (alltså där borta) En boll!" Det måste vara en riktigt speciell boll Oliver önskar sig om inte alla bollar vi redan har hemma duger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online