lördag 27 november 2010

För första gången...

.... har jag fått ställa in en fotografering :( Jag fick feber inatt och imorse var jag alldeles vimmelkantig och darrig trots att jag proppat mig full med Panodil, så det var bara att glömma att göra en barnfotografering.

Nu har jag sovit nästan hela förmiddagen och känner mig lite bättre. Det räcker dock med att göra något litet så blir jag illamående igen. Bytte blöja på Oliver förut och fick genast kalla in Jeroen så fick han ta båda barnen medan jag gick och lade mig.

Skall gå och lägga mig nu igen! Hade egentligen tre fotograferingar idag. En flyttade jag till lördag nästa vecka, en var redan flyttad till imorgon och den tredje var egentligen julkortsfotografering av våra små pojkar... Vet inte när jag skall ta dem istället. Vi måste ju hinna beställa korten!!!

Men det känns i alla fall som att det här är slutet på våra hemska sjukdomsveckor och allt kanske ändrades till det bättre trots allt?

Kuriosa: De senaste dagarna har jag tyckt att Oliver liknar sin Opa ganska mycket! Den lille kameleonten har snart varit lik varenda kotte i våra familjer! Undrar vem han blir lik när han bestämt sig för hur han skall se ut?

Slut på febersvammel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online