tisdag 30 november 2010

Vilken liten räka!

Oliver är allt en riktig liten räka! Han brukar ligga vaken ca 2 timmar varje natt. Ibland längre. När han är frisk så är han nöjd och leker med sina strumpor, med min kudde, mitt täcke, tittar på tavlorna av hans fötter, pratar med tavlorna, drar mig i håret, pratar med Bamse-affischen, gurglar mig i örat, säger sssssssssss, drar mig i näsan, känner på mina läppar osv osv. Men nöjd är han så att jag kan slumra. När jag tröttnar på att ständigt undersökas i ansiktet så brukar jag ge honom "Elli" som är hans elefant. Så vänder jag honom ryggen och försöker sova.

Nu har jag vaknat ett par gånger av att det är så tyst på natten, tittar åt Olivers håll och ser att han ligger med ryggen mot mig och sover! Hahaha! "Mamma, jag blir så trött på dig när du bara ligger där och tråkar, så nu ger jag dig ryggen!" Min lilla loppa!

1 kommentar:

  1. Haha, så gulligt när de somnar om av sig själva!

    Nej jag är inte sjuk, men ibland när jag är riktigt trött får jag huvudvärk och feber. Lite sömn hjälper =)

    Vi funderar på Scandic Frimurarehotellet 8 jan, det verkar bra. Kan du rekommendera det?

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online