onsdag 1 december 2010

Ointressant?

Ingen vill väl läsa hur vi mår här längre med tanke på allt gnäll den senaste tiden... Men jag skriver det ändå. Jag är magsjuk. Allt bara rinner genom kroppen, jag mår illa och är yr. Har inte haft någon riktig aptit sedan i fredags, men nu kan jag i alla fall stoppa i mig saker även om jag mår riktigt illa av det efteråt.

Oliver har inte heller någon aptit. Jag får lura i honom mat. Om min mjölkproduktion inte sinar av detta, då sinar den nog aldrig!

Positivt: Jeroen är fortfarande frisk. Hugo är pigg och kry och har tagit igen det mesta av sin viktförlust. Oliver har lärt sig sitta riktigt bra! Idag satt han i 15 min på golvet och lekte med Duplo tillsammans med Hugo och har skulle rota i lådan med Duplobitar själv. Allt utan att ramla!!!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  2. Nämen stackare, ni har verkligen haft en jobbig period nu!

    Då tar vi nog det hotellet, Scandic brukar ju alltid vara bra. Ska bli superkul att ses - och hoppas att du blivit frisk till dess! =)

    SvaraRadera
  3. Jodå, mommo kikar in varje dag! :-) Hoppas, hoppas att du och Oliver snart blir pigga och krya och att Jeroen och Hugo håller sig friska. Längtar efter att få krama er alla den 23. eller 24. :-)

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online