torsdag 30 december 2010

Han sätter sig upp!

Idag satte sig Oliver upp själv för första gången. Jag var inte hemma tyvärr (satt på bussen till simhallen) men Jeroen berättade... De skulle ut med vagnen och J klädde på Hugo. Under tiden hasade Oliver omkring på golvet. Och hasade och hasade... J lyfte upp Hugo i vagnen och vände sig om för att klä på Oliver och då satt han upp!

SE! När jag skrev det där så slog det mig att det är så typiskt Oliver!!! "Jag kan själv." Och han kan i smyg. Som när han låg och snurrade som en tok i magen men låg rätt varje gång vi var på vändningsförsök. Typiskt Oliver! Jag kommer att bevaka honom som en hök för att se första gången han ställer sig upp och första steget han tar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online