lördag 4 december 2010

Bloggen

Om en månad har jag tänkt byta den här bloggen mot min nya fotoblogg. Känns spännande, roligt och inspirerande att gå ifrån mitt vardagssvammel som jag har här i bloggen (och som mest är tänkt att fungera som dagbok över barnens utveckling, ett sätt att skriva av mig på sånt jag är irriterad över och för att hålla familj och vänner uppdaterade) till en seriös fotoblogg med mer tanke bakom inlägg och bilder.

Fotobloggen blir inte lika privat och jag funderar på hur jag skall göra med den här bloggen. Jag vill inte ta bort den, för jag vill ha kvar alla inlägg för mig själv, men jag vill inte att vem som helst skall komma in här i framtiden... Lösenordsskydda kanske?

Vet inte om jag kommer att uppdatera "Intelligenta mamman" eller om "hon" bara skall få ligga som den är vid årsskiftet...

I alla fall är det dags att börja fundera på när och hur nya bloggen skall startas upp! :D Wihoooooo!

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online