fredag 3 december 2010

Bättre dag

Jag vaknade och mådde bra idag! Jag och Oliver låg och skrattade åt varandra en stund på sängen innan vi gick ner för att leka lite med Duplo på vardagsrumsgolvet.

Så från att ha legat däckad hela dagen igår så rivstartade vi med en actionfylld dag på Tornby idag! Mycket spännande, men på bussen hem var jag helt skakig av stress då Oliver inte lyckats somna sin eftermiddagssömn då det var alldeles för mkt folk att titta på vid den tiden ÖVERALLT, och han gnällde, gnällde, gnällde, gnällde samtidigt som Hugo satt i vagnen och betedde sig som ett dampbarn. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Ärligt! Bussen var smockad och jag fick stå upp till på köpet.

När vi kom hem stressade jag i Oliver en portion gröt, bytte blöja och sedan fick han sova för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online