torsdag 9 december 2010

Jag tävlar!

Det är väldigt sällan som jag är med och tävlar i andras bloggtävlingar, men nu kunde jag inte låta bli! Fotograf Emelie Ohlsson har nämligen en tävling med en inspiratonsfika som pris! Varför tycker jag att jag är värd att vinna då?

Jo, för det första så behöver jag komma iväg på något eget efter att ha varit hemma på heltid sedan Oliver kom till världen. Visst är det mysigt att vara hemma och gosa med sina guldklimpar, men efter några månader av blöjbyten, amning, tvätt, disk, städ, upptorkning av spya osv osv så behöver man lite tid för sig själv! :D
För det andra så känner jag att jag behöver bli lite "boostad" inför företagsstarten och då kan väl inget vara bättre än att få prata lite med Emelie som faktiskt har lyckats etablera sig som fotograf på kort tid. Miljoner frågor har jag till henne.

Sedan hoppas jag ju på att jag kan inspirera henne litegrann också :)

Så håll tummarna för att jag vinner det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online