lördag 4 december 2010

Kompisar


Hugo 4 december 2010
foto: jag
Hugo har som bekant haft en liten krisperiod och haft det jobbigt både mentalt (omställningar hemma och på dagis) och fysiskt (alla sjukdomar) och han har tagit ut sin frustration på mig mestadels eftersom jag varit hemma. Det har varit mycket tårar och det har varit det jobbigaste av allt! Han har haft svårt att sova och vaknat ur sin eftermiddagssömn med panikgråtattacker som varat uppemot en timme vissa dagar.
Nu äntligen ser det ut att vara över och ut ur krisen kom en glad, busig och väldigt smart liten kille som ÄLSKAR att busa med sin lillebror och att hjälpa till med allt som har med Oliver att göra! :D Underbart att se!
Bilden ovan är från studion idag. Hugo har ignorerat mig totalt när jag fotat honom den senaste tiden, men idag gick det mycket bättre. Så fin!

3 kommentarer:

  1. Söt bild, vad stor Hugo är! <3

    SvaraRadera
  2. Tack Klara!
    Ja, visst har han blivit stor! Men han blir ju 3 år snart och då är man ju ganska stor ;) hehehe <3

    SvaraRadera
  3. Lille store Hugo va söt du är! :-) Kramar från Mommo

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online