lördag 18 december 2010

Träning imorgon?

Det var bra för mig att vara sjuk en vecka - jag gick ner ett par kilon och ligger nu på den vikt jag hade innan jag blev gravid med Oliver. Och det verkar hålla i sig trots att jag varken tränar eller håller igen på gottigheter. Jag ligger nu på en viktplatå som jag har "svårt" att ta mig ifrån både uppåt och neråt, det har jag erfarenhet av sedan tidigare. Jag har dock ganska många kilon till som jag vill bli av med och framför allt vill jag bli stark och smidig i kroppen! :D

Jag längtar efter att få börja träna igen, men pga tidsbrist, sömnbrist och ihållande foglossning i bröstkort och fötter så väntar jag med det. Hoppas på att komma igång ordentligt i april då J tar över föräldraledigheten. Tanken nu är att jag skall simma varje söndag, men det går sådär. Imorgon skall jag dock iväg!!!

Jag längtar tills jag kan börja jogga!

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med foglossningen! Skönt då att simma, ha det så skönt!

    SvaraRadera
  2. Tack Rebecca! Det ska bli jätteskönt! Skall åka nu! :D

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online